Vores historie

VORES HISTORIE

Historien om Kitsch

Vi begyndte med det basale. De ting, vi griber ud efter igen og igen, for at ordne vores hår, for at zhush det op, for at få det af vejen og komme videre med dagen. Det var i 2010, da vi skrev en forretningsplan, der ikke var længere end et afsnit. Siden da er Kitsch vokset, men vi har holdt fast i vores praksis med konsekvent at skabe skønhedsløsninger af høj kvalitet og bæredygtighed, der støtter vores samfund, selv når verden fortsætter med at ændre sig omkring os. Det var sådan, vi gik fra at sælge hårbånd fra dør til dør til at sælge et komplet udvalg af skønhedsfavoritter i over 20.000 butikker i 27 lande verden over.

Kitsch er grundlagt og ejet af kvinder og er et skønhedskraftcenter bygget på positivitet og rent hårdt arbejde. Tanken om, at hvis du bare bliver ved og tror på dig selv, vil du få succes. Fra morgen til aften kaster livet ting i hovedet på os - nogle gode, andre svære. Vi ønsker bare, at vores community skal vide, at uanset hvad der sker, så er de klar. Med nemme, sjove skønhedsløsninger, der er helt pålidelige og praktiske, men også virkelig specielle og fremstillet så bæredygtigt som muligt.

Der er disse vigtige øjeblikke i løbet af dagen, som vi kalder "Kitsch Moments", hvor der er mulighed for en nulstilling, en overgang, en simpel handling af selvomsorg, der giver dig et lille boost og får dig videre til det næste. Det er disse øjeblikke, vi tænker på, hver gang vi skaber noget nyt. Vi forestiller os mennesker med alle hårtyper, budgetter og synspunkter, der navigerer og forhandler om deres livs drejninger og sving.

Vores mål er at skabe et støttesystem, der giver dig et boost, når som helst du har brug for det, så du kan behandle dig selv godt og gøre dit bedste hver dag - uanset hvordan det ser ud!


Om vores grundlægger

Cassandra Thurswell var en pige fra en lille by i Wisconsin og havde store drømme, men ikke den slags, de fleste har, når de flytter til Los Angeles. Hun ville bare skabe noget, der ville betyde noget for folk. Hun ønskede, at alle skulle kunne få adgang til små lækkerier til overkommelige priser.

Bevæbnet med intuition og beholdere med håndlavede hårbånd startede Cassandra Kitsch som 25-årig. Hun begyndte med at ringe rundt fra sin lejlighed i L.A. og sælge fra dør til dør og skabe produkter til store butikskæder, før hun startede sit eget brand. Selvom hun havde meget at lære om, hvordan man driver en succesfuld virksomhed, vidste hun, at hun havde noget, som de store navne ikke havde - en intim forbindelse til livet for hverdagens skønhedsforbrugere. Hvis hun kunne give dem lige præcis det, de ville have, på en mere bæredygtig måde, forestillede hun sig, at tingene virkelig kunne klikke.

Cassandra havde ret. Hun fandt en god balance mellem mindfulness og produktion, bootstrappede sin virksomhed og skalerede den gradvist op i løbet af de næste ti år. Hun er konstant i kontakt med sit community og deres ønsker og fortsætter med at finde måder at skabe bedre versioner af de hverdagsting, som folk griber ud efter igen og igen.

Cassandra er nu en fremtrædende skønhedsiværksætter, der er omtalt i Forbes og Inc. og har produkter på hylderne hos Ulta, Sephora og Whole Foods, og hun bliver ved med at lære mere hver dag om, hvordan man kan skabe bedre, bæredygtige skønhedsløsninger, som man kan gribe ud efter hvert øjeblik på dagen.

Vores administrerende direktør

Cassandra Thurswell, grundlægger og CEO